Stavanger

En massa bilder från igår!
Landade med planet vid kvart över 1, sedan tog vi en buss in till stan som tog ungefär 20 min. Checkade sedan in på hotellet, som är sjukt fint och jättefräsht! Lite senare på eftermiddagen gick vi till gallerian där min syster jobbar, och överraskade henne hihi. Jag åt även frozen yoghurt hos henne, det var sååå gott!! Senast jag åt det var i USA 2011, så det var ju ett tag sen haha.
När hon hade slutat jobba gick vi till huset där hon och hennes kompisar bor, och stannade där lite. Sen gick vi tillbaka till hotellet och åt kvällsmat här. 
Hade en supermysig dag och så skönt att få träffa emy igen♡♡

Nu har vi precis ätit god hotellfrukost och ska gå ner på stan lite. Vi hörs senare eller något!

Kommentarer
Postat av: aina [fotoblogg]

Vilken superfin blogg du har :)

Svar: åh tack!! Du med, verkligen! ♡
Mimi

2014-02-22 @ 12:09:31
URL: http://ainaphoto.blogg.se
Postat av: Alma

Nice!

2014-02-27 @ 20:52:43
URL: http://abraun.forme.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback