trött

Operationen i tisdags gick bra enligt läkaren, dom "spände" åt ledbandet på insidan, tog bort en vävnad som bildats från förra operationen och sedan såg dom även att det var en liten inflammation vid ledbandet. Fick ett recept på smärtstillande tabletter som vi hämtade ut, så har ätit dom nu dagarna efter operationen. Och fyfaaan för biverkningarna från dom, usch fy blä. Man blir helt snurrig och känner sig svimfärdig, och sjukt trött blir man också, kändes som jag skulle somna i skolan idag haha..
Var i skolan bara halva dagen idag, sedan orkade varken foten eller jag mer. Åkte då hem till farmor och farfar och käkade lunch, sedan somnade jag i soffan ganska snabbt haha. Skönt var det i alla fall!
Livet på kryckor är i alla fall det jag vill slippa mest nu, SÅ JÄKLA TRÖTT. Jaja, det är bara att bita ihop och vänta tills allt blir bättre. Nu ska jag sova, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback