new things

Fick ju ett presentkort på Emporia i julklapp, så igår var familjen där. Var där ungefär 10 min innan dom öppnade, det var skönt att vara där så tidigt med tanke på att det inte alls var mycket folk. Fick iaf med mig en t-shirt från only, en jätteskön mössa från hollister och en gosig stickad tröja från gina tricot. Efter vi hade varit på Emporia i några timmar tog vi tåget in till stan och fikade där. Sedan åkte vi till net on net och bytte min locktång jag fick i julklapp, till en annan, för den jag fick var fel. Köpte även nya högtalare till mig, som jag fick som julklapp.
 
Nu ska jag och min syster hämta kusinen Elin så ska vi in till stan och fika, sedan gå på bio! Vi hörs senare.

Kommentarer
Postat av: Elin Ernér

Den locktången har jag med, den är kalasbra!!

Svar: Åh vad bra!! har faktiskt inte hunnit testat den än, men hoppas den funkar i mitt hår då! :D
Mimi

2014-01-03 @ 23:50:07
URL: http://elinerners.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback