ett år sedan

Idag är det faktiskt ett helt år sedan jag skadade min fot, det hände ju på Gothia förra året den 16 juli. Det har varit ett tufft år för mig att inte kunna träna som vanligt och inte fått spela fotboll över huvudtaget. Är trött på den fruktansvärda rehaben nu och vill bara kunna springa ut på planen och kunna göra vad jag vill. Saknar mitt fina lag och den underbara lagkänslan, när man inte är med och spelar på ett år så blir det ju väldigt tomt utan allt det som tillhör ett lag. Men jag ska ge mig fan på att klara detta nu och ta mig tillbaka till fotbollen, och köra ännu hårdare rehab och pusha mig själv. För har jag viljan så klarar jag detta. Är trött på denna skiten nu, låt min fot bara bli frisk!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback