shoppingen från Stockholm

blus från Odd Molly 1195kr
tröja från Odd Molly 595kr
kjol från Gina Tricot 199kr
shorts från hm 99kr
klänning från Hollister 528kr
shorts från Hollister 338kr
byxdress från Bik Bok 99kr
 
Var ju i Stockholm för några veckor sedan, precis efter skolavslutningen. Och då shoppade jag lite grejer, som inte har blivit av att jag visat förrens nu. Hade egentligen tänkt att jag skulle spela in en video, men det blev inte så bra med det för min minnet på min mobil är helt fullt. Så det fick bli bilder på shoppingen, hoppas det duger! Kom dock på nyss att jag glömde fota ett par skor jag köpte också, men dom får jag visa i ett annat inlägg istället.
 
Bloggningen har varit lite sisådär på sistonde, och det är egentligen nu på sommarlovet som jag borde ha tid till bloggen eftersom man är ledig nästan varje dag. Men helt ärligt orkar jag inte haha, speciellt inte när det är fint väder för då sitter man ju hellre ute, vilket jag tror ni håller med om hehe. Känner att min design på bloggen också är riktigt trist, och då blir det inte roligt att blogga enligt mig. Så den får jag ta tag i att fixa snart!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Snyggt, älskar odd molly tröjan!

Svar: tack!!
Mimi

2014-07-02 @ 19:08:06
URL: http://bells.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback