andra jobbdagen

Igår började jag min upplärning på mitt sommarjobb, Hotell Norre Park som alltså ligger i stan. Igår var jag tre timmar på upplärning och fick hjälpa till en del, jag kommer alltså i sommar att städa på hotellet. Och idag jobbade jag 5 och en halv timme men städade rummen helt själv, så det kändes ändå bra att redan göra det andra dagen. Det är väldigt ansträngande för kroppen att städa där, men jag trivs ändå med mitt sommarjobb och är framför allt glad att jag ens har ett jobb nu under sommaren. Blir ju goa pengar sen, min plan är att lägga en del av pengarna på att köpa en ny gitarr!
Nu blir det att sova efter en lång dag, så skriver jag mer imorgon! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: MATILDA

fin du är :D

Svar: åh tack finis!!!
Mimi

2014-06-28 @ 16:29:53
URL: http://matildays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback