bilder från avslutningsfesten

bästa tjejerna♥
bild 1: kevin, jag & Adam ♥, bild 2: min barndomskompis victor & jag ♥
alla tjejerna i klassen!♥

bild 1: line & jag ♥, bild 2: tilda & jag ♥
min fina klass ♥ dock väldigt suddig bild :(
vi uppträdde med låten "demons", gick väl helt okej trots att jag nästan svimmade av nervositet innan vi skulle upp på scenen haha...
jag & min fina baldejt petter♥
 
Här är massa bilder från avslutningsbalen som vi hade på min skola i tisdagskväll. Var en av dom bästa kvällarna i mitt liv och jag hade så sjukt roligt. Trots att det regnade hela kvällen, vilket var ganska trist när vi skulle gå in på röda mattan och fotas. Och även fast vår klass inte varit jättenära varandra under dessa fyra åren så kommer jag ändå sakna att träffa dom varje dag, för vi har ju haft våra bra dagar och roliga stunder tillsammans. Eftersom alla niorna på skolan har haft sina klassrum i samma korridor kommer det kännas konstigt att inte kunna träffa alla fina vänner på det sättet!
 
Kvällen började i alla fall med att vi alltså fick gå in på röda mattan och fotades, sedan var det mingel i en timme då alla passade på att fota massa bilder med varandra och med klassen. Sedan var det dags för att äta middag och då fick vi potatisgratäng med kyckling och tillbehör, riktigt gott var det. Efter det var det olika uppträdanden från klasserna som var väldigt bra, vår klass hade som "bidrag" en film där vi hade gjort parodi på våra lärare. Haha filmen var väldigt lyckad och det blev mycket skratt! Vi käkade sedan efterrätt som bestod av kladdkaka, grädde och jordgubbar. Dock åt jag bara en tugga av kladdkakan för jag var så himla nervös och illamående inför vårt uppträdande, då jag och lina skulle sjunga. Men uppträdandet gick väl helt okej, så får väl vara nöjd med det. Resten av kvällen var det en DJ som befann sig i matsalen där dom dragit undan alla borden så alla dansade där. Musiken var väl helt okej, men vi hade så jäkla kul ändå och dansade och sjöng med till låtarna tills vi var helt svettiga och äckliga haha! Åhhh vad jag kommer sakna brunnsan♥
 
Dagen efter började min klass 11.45, eftersom kvällen blev ganska sen på tisdagen. Men trots att vi började så pass sent hade jag knappt ork att dra mig ur sängen på morgonen. Kände mig som en zombie med stora påsar under ögonen för jag var så trött haha. Ont i kroppen hade jag på köpet också av all dans, men det var värt det eftersom kvällen var så bra!

Kommentarer
Postat av: Louiza Mathiassen

hur fin får man va!?

Svar: åhh vad söt du är!!
Mimi

2014-06-06 @ 16:45:52
URL: http://louizasarmband.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback