klassens dag

Hade klassens dag idag, och vår klass hade bestämt oss för att vi ville tillbringa denna sista dagen tillsammans som en hel klass, ute i Tylösand. Vi hade verkligen tur med vädret och det var en perfekt dag för att vara på stranden! Vi tog bussen dit så att vi var framme där vid 10 ungefär. Sedan låg vi och solade ett tag och spelade lite volleyboll, innan det var dags för vattenkrig som vi hade bestämt att vi skulle ha. Jag hade köpt vattenbalonger och en vattenpistol för att vara riktigt redo haha, vi började med vattenkriget uppe på land men det slutade med att alla befann sig i vattnen haha. Var verkligen sjukt roligt enligt mig och jag tror att hela klassen tyckte det samma! Vi tog bussen hem vid 2 och det var nog ganska lagom, för då började jag bli lite snurrig på grund av att jag antagligen druckit för lite under dagen, men jag hade även bränt mig på flera ställen på kroppen så det var lagom med timmar i solen.
Vill inte sluta nian imorgon för jag vill inte lämna min klass efter 4 år tillsammans♥ Men samtidigt vill jag ju ha sommarlov och börja på gymnasiet för att få nya utmaningar och träffa nytt folk, men känns ändå så sorgligt att lämna älskade brunnsan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback