kvällspromenad

Var ute med min syster innan på en kvällspromenad, vi började att gå i skogen ett tag, sedan gick vi vid hamnen och sedan mot stan. I stan gick vi in på Hemköp för att köpa lite gott till kvällen, sedan gick vi tillbaka hem. Var sjukt härligt väder ute, så det var helt underbart att gå den rundan!

Kan även passa på att berätta vad jag gjort mer idag, startade dagen med att vakna hos Wilma vid halv 10, då jag sovit hos henne. Vi käkade frukost och gjorde oss klara och sedan stack vi ner till stan, jag köpte en vattenpistol för att på måndag ska vi till Tylösand med klassen och så ska vi ha vattenkrig. Haha är jäkligt taggad inför det!!
Efter en runda i stan tog jag bussen vidare till Eurostop för att kolla efter en bikiniöverdel, men den fanns inte kvar oturligt nog...
Men fick istället med mig ett par behövliga flip-flops inför Grekland och ett halsband som var på rea. Resten av dagen var jag bara hemma och låg ute i solen och försökte få lite färg. Sjuuukligt varmt var det ett tag!

Men tyvärr måste jag sova nu, har en del jag ska göra imorgon. Bland annat att träna, döma match och packa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback