spontan bloggpaus

ögonfransböjare från The Body Shop 65kr, och kofta från Gina Tricot 199kr
 
Hej på er! Var ett tag sen jag skrev ett riktigt inlägg här, men hade faktiskt tänkt ta tag i detta nu. Dom senaste veckorna har jag varit helt sönderstressad av allt i skolan, och har känt sån stor press när allt skulle hinna bli klart i tid. Men jag kämpade in i det sista och försökte hålla humöret och tålamodet uppe så att jag skulle orka med dom sista inlämningarna och proven. Men nu är allt inlämnat och i onsdags hade jag sista inlämningen i grundskolan någonsin och fyfaaasen vad skönt det känns nu.
Långhelgen som vi haft sen i onsdagseftermiddag var verkligen behövlig kan jag ju säga!
 
Var inne en sväng i stan igår med mamma och emy, vi käkade först lunch med pappa på ett ställe som hade supergod mat och efter det gick vi en runda på stan. Jag köpte det på bilderna ovan, var i behov av en ny ögonfransböjare då min nuvarande har blivit väldigt sliten och dåligt, och koftan jag köpte tyckte jag bara var så sjukt snygg och tänkte att jag kunde ha den på kvällen då jag skulle till Jennifer för födelsedagsfirande.
 
Såhär såg jag alltså ut igårkväll, klänning från object och den nya koftan! Hade en supertrevlig kväll med födelsedagsfirande för Jennifer med fina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback