chokladpannkakor

Fixade godaste mellanmålet idag när jag kom hem från skolan, chokladpannkakor med banan och blåbär! Det var sååå gott och jag blev verkligen mätt haha. Skoldagen idag gick ganska snabbt, hade matteprov direkt på morgonen som jag hoppas gick bra. Det kändes i alla fall som det gick bra! På idrotten vad jag på TK som vanligt, och gjorde mina rehab övningar, efter det käkade jag (äcklig..) skollunch haha, sedan var jag hos läkaren på återbesök. Slipper äntligen att ha min stora fula skena med min rymdsko hahah, fick en mindre skena istället som också stabiliserar men som jag kan ha vanliga skor till. Åkte tillbaka till skolan för att ha 1 timmes engelska och sedan slutade jag för dagen.

Men nu måste jag fortsätta skriva på min slöjdutvärdering som ska vara inne imorgon, och efter jag skrivit den ska jag cykla och hämta mina byxor som min syster köpte till mig i Norge! Vi hörs mer sen, tänkte lägga upp dagens outfit lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback