kidnappning & överraskning

Godkväll!
Hade galnaste och bästa dagen igår. Pappa smsade mig på dagen att han, jag och mamma skulle ut och käka på kvällen. Så jag tog det bara lugnt på eftermiddagen fram tills vid klockan halv 7 då det ringde på dörren. Pappa ropade att jag skulle öppna (vilket jag var väldigt motvillig till), iallafall, när jag väl kollade ut genom fönstret i dörren stog det ingen där och jag blev lite småsur. Men sen när jag vänder mig om  kommer mamma med en ögonbindel och sätter den på mig, hahaha då blev jag lite rädd. Men sen när jag fått på mig jacka och skor så blir jag utskickad till en bil och åker i några minuter. Haha vi åkte för övrigt typ 4 varv i en rondell, bara för jag inte skulle fatta vart vi skulle. Sen när jag blir utdragen ut bilen och får av ögonbindeln efter en stund, står Wilma och Emma framför mig! Hahah jag blev så chockad och glad!!!
Vi befann oss utanför Wild West där vi skulle käka, för att fira mig i förskott eftersom jag fyller år på torsdag.
 
Hade mysigaste kvällen med dom bästa vännerna i hela världen, och åt jättegod mat och bara satt och snackade om allt möjligt! Jag käkade club sandwich med dollar chips på wild west (haha jag har en enormt stor kärlek till club sandwich för er som inte vet). Det var iallafall supergott och jag blev hur mätt som helst.
 
Efter besöket på wild west åkte vi hem till mig och hämtade lite sovgrejer och tog sedan bussen till Wilma. Där åt vi en jättegod efterrätt som wilmas mamma hade gjort, sedan somnade vi vid typ halv 12. 
Har verkligen världens finaste vänner, ni är bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback