todays

top, skirt & necklace from h&m
 
Hejsan! Haha såg nu att jag ser äckligt blek ut på bilderna..har ju dock ljusat upp dom ganska mycket i Photoshop så helt likblek är jag ju inte i verkligheten som tur är hahaha. Jaja, dagen idag har varit sjukt lång känns det som. Började med nationella i engelska i 3 timmar, kändes ganska bra och jag hoppas på ett bra resultat. Efter dom långa timmarna i klassrummet hade vi lunchrast i 1,5 timme, vilket också var väldigt segt. Men jag, tilda, clara, lina o emma gick upp till musiksalen i en stund innan vår musiklektion började så fördrev tiden lite i allafall. Hade sedan en 2 timmars lång musiklektion som jag bara försvinna ifrån, uuusch kändes som en evighet.
 
Direkt efter skolan stack jag och gymmade med Kelly, fast var helt slö och jättehungrig så träningspasset blev inte så lyckat. Men jaja, fick ändå lite gjort. När jag kom hem åt jag våfflor, eftersom det är våffeldagen (för den som missat det?!?). Nu ska jag gå och byta om för att dra vidare till fotbollsträningen och träffa mitt underbara lag och jag ska även försöka jogga lite runt planen för att se hur det känns. Hörs senare, kram.

Kommentarer
Postat av: Crazie -

Gullig outfit! ^^

Svar: tack! :)
Mimi

2014-03-25 @ 18:45:29
URL: http://crazie.blogg.se
Postat av: MATILDA

fint!

Svar: tack!
Mimi

2014-03-28 @ 08:24:03
URL: http://matildays.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback