boyfriend jeans

boyfriend jeans new yorker // tröja new yorker // sjal bik bok // jacka missäy // väska new yorker // converse
 
Godkväll på er! Då var det måndag igen och ny vecka, och några dagar närmre sommarlov. Är sååå trött på skolan just nu så vill bara lägga mig under en sten fram tills sommaren, hur skönt hade inte det varit?!? Jaja, nationella i matte har vi nu på onsdag och fredag och jag känner väl mig lite nervös inför det. Men känns ändå som har hyffsat bra koll på det mesta så får väl hoppas på att det ändå går bra!
Skoldagen idag var riktigt trist och jag önskar bara att alla betyg var satta nu så man slapp jobba ihjäl sig typ. När jag kom hem från skolan satte jag mig lite framför tvn med mellanmål och sedan har jag kollat igenom matten också. Ska nog gå och städa mitt rum nu och bara ta det lugnt. Ville egentligen dra till gymmet idag och köra ett riktigt tufft pass men min fot mår inte så bra efter igår...
Det glömde jag förresten berätta för er, att jag var på fotbollsträningen igår och testade att passa och skjuta. Var nästan helt inställd på att jag verkligen inte skulle kunna skjuta alls, men det gick helt suveränt och jag kunde skjuta riktigt hårda skott! Blev så himla lycklig när det gick, eftersom det var första skotten på 9 månader!! Foten blev dock lite svullen på kvällen och jag vaknade ganska många gånger i natt av smärta från foten...

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tack så mycket! har letat efter sådana byxor väldigt länge !
snygg stil !! :)

Svar: tack du!! :)
Mimi

2014-05-05 @ 19:28:48
URL: http://amandacmagnusson.blogg.se
Postat av: nathalie

vilken storlek har du på din kenza jacka?

Svar: min jacka är ingen kenzajacka, den är från missäy och är storlek XXS :)
Mimi

2014-06-18 @ 17:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback