bra dagar

Igår träffade jag cissi på kvällen i stan, så tog vi bussen till maxi och köpte massa frukt och choklad som vi kunde äta när vi kom hem till mig. Det vad riltigt gott och efteråt så hamnade vi i en liten matkoma hahah...
Vi somnade sedan vid 3 eller nåt efter en mysig kväll med massa snack och annat mysigt med världens bästa cissibabe. 
Imorse när vi vaknade gjorde vi en mumsig frukost och fixade sedan iordning oss för att gå ut och fota. Tog massa bilder som antagligen lär dyka upp här på bloggen! Efter fotandet cyklade vi in till stan för lunch på brooktorpsgården. Jag åt en baguette med kyckling och soltorkade tomater, holyyy vad sjukligt god den var!! Efter lunchen tog vi en runda på stan, jag passade på och köpa en ny foundation för min förra tog slut nyss.

Resten av dagen har jag pluggat och bara tagit det lugnt, och imorgon blir det mer plugg och även träning. Nu ska jag sova, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Malory - kampen mot anorexin och depression

Åh så mysigt och riktigt fin blogg!

Svar: åh tack finaste du!! så glad jag blir ♥♥
Mimi

2014-05-04 @ 09:35:07
URL: http://www.aprilbarnet.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback