liseberg

Hej på er! Längesedan jag skrev här på bloggen, men har haft annat att göra! Vädret har ju varit underbart nu dom 2 senaste veckorna, riktigt härligt!! Igår i skolan hade vi crazy day, och min klass hade bokstaven D, så vi hade bestämt att vi skulle se ut som disneyfigurer. Kan visa bilder antingen senare ikväll eller imorgon, så får ni se vad jag hade klätt ut mig till! :)
Igår var det ju också valborgsmässoafton och jag, lina, tilda och emma var inne i stan och kollade på majbrasan i nissan. Efteråt satte vi oss en stund på Espresso House och tog en fika, riktigt mysigt! Idag gick jag upp tidigt för att om ungefär 45 minuter går tåget mot Göteborg och Liseberg! Ska dit med tjejerna jag var med igårkväll, och vi beräknas vara framme vid Liseberg 20 i 12. Det är ju soligt ute idag och så det blir nog en alldeles perfekt dag! Men nu måste jag packa ihop mina saker och sedan cykla till tågstationen, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

När kommer bilderna från crazy day? :)

2014-05-04 @ 21:27:30
Postat av: Simon G

Väldigt fina bilder! :)

Svar: tack!!
Mimi

2014-05-08 @ 19:54:38
URL: http://simonpixel.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback