orientering

en fin bild från helgen med mina favoriter♥
 
God kväll! Började dagen med orientering uppe på Galgberget, gick faktiskt väldigt bra eftersom jag klarade alla kontrollerna och kom i mål på andra plats i klassen med en tid på 1 timme och 44 minuter. Så det kändes gött! Cyklade hem efter det eftersom det var 2,5 timme tills nästa lektion började, så duschade och lagade lite lunch hemma då.
När jag kom hem från skolan satte jag mig i solen med lite plugg, det var ju så sjuuukt varmt idag. Blir så himla glad när solen är framme, hoppas bara det håller i sig så här! Efter att jag hade suttit i solen i någon timme cyklade jag till fotbollsträningen, dock kunde jag inte vara med alls mycket idag på grund av att på orienteringen sprang jag nästan 9km och foten fick ta mycket stryk...
Men nu ska jag ta och sova, så hörs vi mer imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback