konfirmerad †

två bilder från i lördags då jag konfirmerade mig!
 
Konfirmerade mig alltså i lördags, var faktiskt en riktigt fin gudstjänst som vi konfirmander för det mesta höll i. Kommer verkligen sakna vår fina grupp! Efter konfirmationen kom släkten+vänner hem till oss och fikade, fick även massa fina presenter! En hel del fina smycken, pengar & en dator, blev verkligen jättenöjd!
 
Flera dagar på rad nu har det varit riktigt fint strandväder! Har varit i Tylösand med fina vänner och haft det jättemysigt. Om vädret är likadant imorgon blir det stranden då med, men tror tyvärr att det skulle bli ganska molnigt :( Nu ska jag sova, för ska upp tidigt imorgon och kolla på fotbollsmatch på elitflicklägret. Godnatt!
 

Kommentarer
Postat av: kevin fernström

sjukt fin mimi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback